6 Ağustos 2014 Çarşamba

En Son Neredeydim 8: Cafe Demlik, Bursa Cafe Demlik, Yeşil Cafe Demlik, Demlik Cafe, Yeşil Demlik Cafe, Setbaşı Cafe Demlik, Bursa Yeşil - Bursa Yeşil Cafeler, Cafeler Sokağı, Bursa Cafeler Sokağı, Bursa Demlik Cafe, Bursa Setbaşı Cafeler, Setbaşı Demlik Cafe

Kucak dolusu bir merhaba :)
Yazı biraz geciktiği için öncelikle özür diliyorum. Bu aralar programım o kadar yoğun ki. Eğitimlerdi, işlerimdi derken neredeyse nefes almaya zor zaman buluyorum desem yeridir. Sakın şikayet olarak algılanmasın. Aksine bu durumu çok ama çok seviyorum. :)
Cumartesi günü iş çıkışımda çok uzun  süredir gitmediğim Bursa Yeşil Bölgesine işim düştü. Üniversite yıllarımda çok daha sık giderdim bu tarafa ama hem iş hemde yaşam bölgeme olan tersliğinden dolayı ayrı düştük... Tabii ki üniversite yıllarımda daha çok Yeşil Camii bölgesindeki cafelere uğrardım. Demlik Cafe'yi sanki anımsıyor gibiyim dış görünüş olarak ama orası mı değil mi tam olarak bilmiyorum malesefki ama eğer tahmin ettiğim yerse önünden geçerken "bir günde burayı denemeli" diye hayıflandığım ama gitmeye fırsat bulamadığım bir yer olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Cafe Demlik'de sizi otantik bir ortam karşılıyor. Eski tip kilimler, sedirler, tığ işi perdeler... Tarihi bir ev kafeye çevrilmiş... Ben genel olarak böyle mekanları çok severim. Tuhaf bir hüzün ile birlikte bir huzur da kaplar içimi. Burada da tam olarak böyle hissettim. Çocukluk günlerime gittim... Dilerseniz minik balkonunda oturabilir, dilerseniz iç mekanda keyif sürebilirsiniz.
Evinizde ailenizle hissedebileceğiniz harika bir yer burası! :)
Ben gittiğimde asıl sahibi yurt dışındaymış. Fakat bizi karşılayan abla o kadar cana yakın, o kadar samimiydi ki... Sanki yıllardır tanıyormuşsunuz gibi. Hemen kanınızı kaynatıyor, çok hoş sohbet...
Cafe Demlik'de ne yenir? Ne içilir Flu derseniz? Her çeşit gözlemeleri mevcut ve çok lezzetli. İçecek olarak ben gözlemenin yanına sadece çay yakıştırabildiğim için benim tercihim çaydı. Ama içecek menülerinde de çeşitlilik mevcut. Vaktinizi farklı değerlendirmeyi dilerseniz çeşitli oyunları da mevcut bunu da dipnot olarak düşmek isterim. :) Fotoğraflar makinamda kaldığı için bir uygun zamanımda gerekli düzenlemeleri affınıza sığınarak yapacağım... - Dipnot; az önce nette yaptığım bir araştırmada 2006/2008 tarihli fotoğraf ve girdiler elde ettim. Sanırım bahsettiğim ve bir türlü kısmet olmayan yere en sonunda gidebilmişim. :) Geç kalmışım. Hatta çok geç kalmışım! Ama geç olsun güç olmasın demişler. Ben çok sevdim Demlik Cafe'yi. Artık uğrak mekandır... :)
Aile ortamında huzur bulmak ve nefes almak istiyorsanız yolunuz Yeşil'e düşerse benim tavsiye edebileceğim mekanlar arasında Cafe Demlik baş sıraya yerleşmiş bulunmakta. Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğiyle. :)

Daima mutlu kalın, çok derin sevgiler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder