30 Ağustos 2014 Cumartesi

Etkinlik: Tek Renk Tag - Pembe

Etkinlik aslından bloggerlerin birbirlerini mimlemesi şeklinde ilerlesede bu etkinliği kaçırmak istemedim. İlk kimde gördüğümü hatırlamıyorum ama etkinliğin sahibi Kitapella. O yüzden bu güzel etkinliği başlattığı için ve bizi bununla buluşturduğu için kendisine nacizane teşekkürlerimi borç bilirim. Bazı bloglardan ve vloglardan okuma listeme yeni kitaplar kazandırmama yardımcı oldu. :)


Bu etkinlik için seçmiş olduğum renk pembe. Bakalım kitaplığımda neler varmış...






1. Bu renkte aldığın son kitap?   
Kader Aşkı Tadınca - S. G. Browne
Bir süredir gördüğüm ve adını duyduğum fakat almaya yanaşmadığım bir kitaptı. Geçtiğimiz günlerde sürekli alışveriş yaptığım kitapçıda indirimdekiler reyonunda görünce attım sepete. Henüz okumuş değilim ama yakın tarihte okunacak kitaplar arasında.

2. Kapak tasarımında yüz resmi bulunan kitap?   
Lanetli Talih - Rachel Gibson
Henüz okunmamış bir kitap daha, ama serisini tamamlamdan okumak istemediğim için el değmedi henüz. Şimdilik elimde sadece Sırlar Aşka Engel mi? ve Lanetli Talih var. Tamamlandığında yorumları blogda olur.

3. Ana Karakterini çok beğendiğiniz bir kitap?   
Pasaklı Tanrıça - Sophie Kinsella

Başlarda Samantha'nın hayatı her dakikası planlı programlı. Başarılarından kaynaklı yoğun bir iş temposu ki zaten bu tempoyu ve işini seviyor ve çalıştığı firmaya ortak olmak istiyor ama bir gün yaptığı bir hata hayata silbaştan başlamasına neden oluyor. Chick lit tarzında hoş bir kitaptı. Yorumu için tıklayınız.

4. Sinemaya uyarlanmış yada yakın bir tarihte uyarlanacak olan  bir kitap? 
Yaprak Dökümü - Reşat Nuri Öztekin

Daha lise yıllarımdayken okuduğum bir kitaptı. Severek okumuştum. Henüz yorumu blogda mevcut değil. 1967 yılında sinemaya uyarlanmış. Fakat ben henüz filmini izlemedim.


5. Bu renkteki favori kapak tasarımlı kitabınız?  
Özlem Çelik – Kendi Hayatını Yaşa

Benim gibi seyahat düşkünü birisi için bundan güzel kapak olur mu? Kitabı almamda konusu kadar kapağının da etkisi vardı.

6. Beklentilerinizi karşılayamayan kitap? 

Bazı beğenmediğim ve yarım bıraktığım kitaplar olsa da. İşin içinde emek olduğu için bu katogoriyi boş bırakmayı tercih ediyorum.

7. Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap? 
Size Koca Diyebilirmiyim - Saadet Demir Algan
Aslında merak ediyorum ama ertelediğim bir kitap.

8. Konusunu orijinal bulduğunu bir kitap? 
Kristin Hannah – Bir Tutam Gündüz Bir Tutam Gece

Yazarı Kristin Hannah olunca zaten, daha okumaya başladığım ilk sayfalarda içimi sıcacık eden bu kitabı bende bu kategori için tavsiye edebilirim.



Çok çok sevgilerle, daima mutlu kalın. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder