29 Ocak 2015 Perşembe

En son ne okudum 10: Allah De Ötesini Bırak




Kitabın İsmi: Allah De Ötesini Bırak 
Yazarı: Uğur KOŞAR 
Basım Yılı: 2014 
Basım Yeri: İstanbul 
Sayfa Sayısı:176 
Yayınevi: Destek Yayınları 
Türü: İslam, Tasavvuf, Mezhepler, Tarikatlar 
Tanıtım:

Allah her şeyden haberdardır, sanmayın ki size yapılan haksızlığa kayıtsız kalıyor. O, size bir annenin evladına yaklaştığı merhametten daha fazla merhamet duyandır. Duanın karşılığını takip etmeden "Allah de ötesini bırak". Kul Rabbini imtihan etmez. Ona tevekkülle yaklaştığında rahmetini tüm hücrelerinde hissedeceksin.

Karşında o kadar çok maskeli insan var ki onları tanımak için yoruluyorsun. Şayet dikkat edersen güzel olan bir şey var; o senin hakkını aldıkça, sen onun sevaplarından kazanıyorsun. O halde kaybettim diye üzülme, biraz daha derin bakarsan, aslında kazandığını fark edeceksin!..

Aşık olcaksın evet ama kalbini Allah aşkıyla yakacaksın...
Dünyanın geçici olduğunu, biteceğini İDRAK edeceksin; sadece sonsuz kudrete bağlanacaksın.
Allaha bağlı yaşayacaksın. İşte Uğur Koşar bu kitap da sana herkes gibi Allahı anlatmıyor Onu adeta hissettirip yaşatıyor!..
Psikolog Cavidan Ebru Kızıl

Yirmi yıldır terapi deneyimlerimde elde ettiğim sonuçlardan biri şudur ki; eksik olan parçaları yitirdiğini düşünen ve bunları arayarak çıkmazlara giren ve bunun da dışarıda olduğunu sanan çok büyük bir çoğunluk çeşitli psikolojik sorunlarla ruh sağlıklarını bozmuştur. Bu büyük çoğunluğa eserlerinde ve görüşlerinde öze dönüş yolunda katkı sağlayan, aradıklarını bulabilme cesareti ve ışığı olan Uğur Koşar Dostuma "Allah De Ötesini Bırak" ile özlerine dönebilmesi adına ışık olan eserinden dolayı en içten teşekkürlerimi sunuyorum...
Uzm. Psikolog Abdullah Topal


Çok satanlarda olduğu için merak ettiğim bir kitaptı fakat almak gibi bir niyetim yoktu. Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım hediye ettiği için okuma listemde öne çektim. Derin konulara pek yer verilmemişti, içinde güzel tavsiyeler de vardı. Belki çok dillendiği için beklentimin altında kaldı malesef ki... Kitaba puanım 5/2



Sevdiğim alıntılardan bazıları:


“ Dertsiz dua soğuktur. Dertliyken yapılan dua gönülden, taa derinden kopar...
“ Birisinin kalbinde taht kurmak, sevgisini kazanmak iştiyorsanız, öylesine sevmelisiniz ki, benliğinizi bırakıp adeta o olmaksınız.

“ Ben derdimi yalnızca Allah'la paylaşırım. Her şeyi en iyi işiten, gören, bilen ve çözen O’dur.
“ Allah kırık kalplerdedir... İşte bu yüz­den Rabb’in ve melekler etrafındayken, sana bu kadar yakınken, artık mutsuz olmana şaşarım!
“ Her şey kendimi bulmakla başladı... Yeni bir hayat, yeni bir dünya, sandığımdan çok daha öte bir ben.
“ Dikkatle izlemenizi isterim. Biri sizi üzdüğünde o aslında size sadece bir iğne batırmıştır; öfke, tepki, üzüntü ise sizin içinizden yükselir!

1 yorum:

  1. çok güzel bir blog olmuş, eline, yüreğine düşüncene sağlık, bende seni blogumu ziyaret etmeye davet etmek istiyorum.

    YanıtlaSil